vd

Shirin har en gedigen erfarenhet när det gäller både service och ledarskap genom sina tidigare tjänster. Hon kommer senast från Ikea där hon har haft en ledande roll som gruppchef.

– Redan vid första mötet med regionchefen Filip Printzell fick jag med en gång en bra känsla för bolaget. Man förstod att Städarna är ett bolag som vill förändra och vill ge utrymme för alla människors rättighet till ett jobb. Ett bolag som jobbar väldigt starkt med värderingar och mjuka värden. För mig som kommer från Ikea så känns det viktigt att mjuka värden får ta lika stor plats som hårda värden, säger Shirin Facchin, vd på Städarna i Linköping AB.

– Nyckeln till framgång tror jag är att man jobbar i symbios med sina medarbetare. Med klara mål och rätt person på rätt plats så kan man nå oanade höjder. The sky is the limit!" säger Shirin Facchin.

Städarna i Linköping sysselsätter idag cirka 40 medarbetare och har en hög medarbetar- och kundnöjdhet. Bolaget har som mål att inom de närmaste åren öka sin omsättning med 30 procent årligen och inom 5 år sysselsätta uppåt 150 medarbetare.

– Vi har stora tillväxtmål de närmaste åren samtidigt som det är otroligt viktigt för oss att den goda medarbetar- och kundnöjdheten följer med i vår tillväxtresa. Shirin är helt rätt person att leda bolaget i denna resa då hon delar vår värdegrund och är en otroligt duktig ledare, säger Tjoffe Sjögren, koncernchef på Städarna Sverige AB.

Om Städarna Sverige AB:
Städarna i Linköping AB är ett dotterbolag till Städarna Sverige AB som är Sveriges 3:e största hemservicebolag med över 500 medarbetare. Städarna är verksamma i 23 orter i Mellansverige.

För mer information:

Shirin Facchin